Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Budowania Marki

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

32 lekcji

5h 45min

5 (8 oceny)

Budowania Marki - Promocja w Sieci

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

Dowiedz się, co decyduje o silnej Marce

Kurs rozpoczniemy omówieniem czynników, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Porozmawiamy o tym na jakie grupy możesz podzielić swoich klientów, zastanowimy się jaką strategię najlepiej przyjąć aby trafić do wybranej grupy, oraz jak sprawić, żeby ludzie sami i z własnej woli chcieli utożsamiać się z Twoją marką. Dowiesz się jak opowiadać o swojej ofercie, jak tworzyć komunikaty aby dotarły do najszerszego grona odbiorców, oraz jakich narzędzi możesz użyć, aby oszczędzić swój czas. Powiemy również sporo o elementach wyróżniających Twoją markę na tle konkurencji - albo szerzej, na rynku.

Jak zbudować atrakcyjny wizerunek

Poświęcimy trochę czasu aby zastanowić się nad cechami wizerunku. Dowiesz się jaką rolę w dzisiejszych czasach pełni logo i jak zmieniła się ona przez ostatnie kilkanaście lat, wspomnimy o całej identyfikacji wizualnej Twojej działalności. Porozmawiamy o tym, w jaki sposób sprawić aby elementy składowe wizerunku marki tworzyły spójną całość oraz pełniły swoją rolę, oraz dlaczego tak ważne jest aby identyfikacja była charakterystyczna i rozpoznawalna na pierwszy rzut oka. Dorzucimy też kilka rad dotyczących tego, jak przygotowane powinny być poszczególne elementy graficzne składające się na Twój key visual.

Skuteczna promocja w Sieci

Następnie przejdziemy do zagadnień związanych z aktywną promocją w sieci - przedstawimy najważniejsze kanały komunikacji z klientem, powiemy w jaki sposób dobrze zaplanować kampanię reklamową oraz ustalimy co powinieneś wiedzieć zanim jeszcze podejmiesz decyzję o zleceniu wykonania takiej kampanii agencji reklamowej. Porozmawiamy o tym jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i dlaczego w ogóle powinieneś to robić. Dzięki wiadomościom zawartym w tym kursie z pewnością zdobędziesz przewagę konkurencyjną, a przy okazji zaoszczędzisz niepotrzebnie wydawane pieniądze na działania, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów!

Narzędzia i metody efektywnej promocji

Przedstawimy Ci narzędzia oraz metody, które w naszej ocenie są bezcenne przy mierzeniu skuteczności działań marketingowych i optymalizacji prowadzonych kampanii. Dowiesz się jak testować skuteczność reklamy i dlaczego zdecydowanie warto to robić. Powiemy sobie o różnych środkach masowego przekazu i jasno określimy różnice jakie między nimi występują. Wspólnie też zastanowimy się i przeanalizujemy jakie treści najlepiej działają na poszczególnych kanałach komunikacji, oraz jak wykorzystać to na swoją przewagę!

Budowanie relacji z Klientem

Powiemy sobie również o budowaniu więzi z klientem i sposobach na zwiększanie zaangażowania wśród swoich odbiorców. Dowiesz się jak wykorzystać emocje przy prowadzeniu kampanii marketingowych, opowiemy też jak powinieneś rozumieć intymność w odniesieniu do komunikacji z klientem i jasno zdefiniujemy różnice w charakterze poszczególnych kanałów przepływu treści. To wszystko po to, żebyś wiedział jak dostosować wysyłane przez siebie informacje i komunikaty, aby były one najbardziej skuteczne, a Twoi klienci czuli się wyróżnieni.

E-mail Marketing

Następnie przejdziemy do całego rozdziału poświęconego potężnemu narzędziu jakim jest e-mail marketing. Na to obszerne zagadnienie poświęcimy więcej czasu, opowiadając Ci o zasadach związanych z wysyłką mailingu, zarówno kwestiach prawnych jak i dobrych praktykach, powiemy jak znaleźć odpowiednie narzędzie do wysyłki newslettera i dlaczego powinieneś zaufać sprawdzonym rozwiązaniom. Dowiesz się też jakie funkcje powinna mieć dobra platforma do wysyłki e-maili i na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Przedstawimy Ci skuteczne metody na pozyskanie nowych adresów i zbudowanie bazy od zera, jak również powiemy w jaki sposób zarządzać obecną bazą i jak dbać o jakość zebranych adresów.

Cała wiedza w pigułce!

Podsumowując, w kursie przejdziemy przez cały proces budowania strategii marki. Omówimy kanały promocji, powiemy, które z nich są warte zainteresowania, jakie mają zarówno mocne strony jak i jakie są wady poszczególnych z nich, powiemy również o sposobach i metodach budowania własnych treści jak i wykorzystywania treści zewnętrznych do skutecznej promocji. Dowiesz się jak pisać i wysyłać skuteczne newslettery, jak prowadzić atrakcyjnego bloga oraz jak najlepiej wykorzystać social media przy możliwie najmniejszym potrzebnym nakładzie czasu. To wszystko pozwoli Ci oszczędzić pieniądze, oszczędzić czas, a przede wszystkim - łatwo wypracować sobie przewagę nad konkurencją i osiągnąć zamierzone cele marketingowe!

Podsumowując, w trakcie kursu omówimy między innymi:

  • Jak najskuteczniej dotrzeć do obecnych oraz jak efektywnie pozyskać nowych klientów
  • Jak przygotować dobrą i skuteczną identyfikację graficzną firmy, która będzie spełniała swoją rolę
  • Jak zweryfikować, czy budżet przeznaczany na prowadzenie kampanii reklamowych przynosi zadowalające korzyści
  • W jaki sposób optymalizować prowadzone kampanie
  • Gdzie - oraz jak - warto promować swoją działalność w dzisiejszych czasach
  • W jaki sposób najlepiej wywołać "szum marketingowy" wokół swojej marki i sprawić, że ludzie sami będą o niej mówić
  • Jak podejść do reklamy w dobie internetu, wybrać odpowiednie kanały komunikacji i co zamieszczać na każdym z nich
  • Kiedy, czyli w którym momencie i o której godzinie najlepiej wrzucać swój content na portale społecznościowe aby uzyskać największy zasięg
  • Jak zabrać się do tworzenia newslettera, zebrać bazę adresów i łatwo nią zarządzać
  • O czym i w jaki sposób pisać na blogu aby skutecznie promowało to Twoją działalność
  • I wiele, wiele więcej!

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji. Będzie on doskonałym narzędziem dla każdego, kto chciałby dotrzeć do większej grupy odbiorców - niezależnie od profilu wykonywanej działalności.

Czego się nauczysz?

  • Jak skutecznie dotrzec do klientów?

  • Czym charakteryzuje sie dobra identyfikacja firmy?

  • Gdzie warto sie promowac w dzisiejszych czasach?

  • Co pisac w poszczególnych kanalach komunikacji?

  • Kiedy wrzucac tresci na portale spolecznosciowe?

  • Jak sprawic, aby ludzie sami mówili o Twojej marce?

  • W jaki sposób badac skutecznosc kampanii marketingowych?

  • I wiele, wiele wiecej!

Zawartość

Budowania Marki

7 rozdziały 32 lekcji 5h 45min

  • Wstęp do kursu

    2min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    2min

  • Kreowanie wizerunku marki

    1h 36min

    Narzędzia i metody budowania marki

    Podgląd lekcji

    7min

    Segmentacja rynku

    8min

    Targetowanie i analiza atrakcyjności

    9min

    Pięć sił Portera

    10min

    Pozycjonowanie - wysyłane komunikaty

    11min

    Budowanie wartości

    10min

    Budowanie doświadczeń

    7min

    Czego chce widz?

    10min

    Momenty prawdy - szanse wpływu na klienta

    13min

    Marki funkcjonalne

    11min

  • Szkielet marki

    1h 15min

    Opowieść...

    11min

    Ludzie - kto stoi za Twoją marką

    10min

    Motto a slogan reklamowy

    7min

    Słowa - jak mówić do klientów?

    7min

    Ikony - jak marka powinna wyglądać?

    Podgląd lekcji

    11min

    Gdzie spotkać swoich klientów?

    6min

    Rytuały

    13min

    Wrogowie - przeciwko czemu występujesz?

    11min

  • Jak skutecznie promować markę?

    1h 1min

    Trzy przykazania działań reklamowych

    13min

    Ekosystem Mass Media

    22min

    Formaty mediowe

    12min

    Przepływ i kapitał

    14min

  • Optymalziacja kanałów marketingowych

    17min

    Budowanie zaangażowania klientów

    11min

    Intymność w komunikacji z klientem

    6min

  • E-mail marketing

    44min

    E-mail marketing - jak robić to dobrze?

    15min

    Segmentacja listy

    18min

    Jak pisać do klienta?

    11min

  • Pozostałe narzędzia marketingowe

    50min

    Blog firmowy

    14min

    Strategia obecności w social media

    14min

    Kuracja treści - oszczędzaj czas!

    11min

    Kalendarz marketingowy

    12min

Autor kursu

Pawel Tkaczyk

autor

Średnia ocen autora: 5

Bio
Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.
Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.

Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.

Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.
Inne kursy tego autora
Marketing Produktów Budowania Marki

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Michał Woźniak

14 stycznia 2021

Julia Rzewnicka

28 stycznia 2021

Ten kurs to złoto

Anita Starzycka

30 stycznia 2021

Agata Tokarska

12 sierpnia 2021

Patrycja

3 września 2021

Znakomite kompendium wiedzy , można sie zgadzać lub nie, ale poznać warto. Polecam bardzo, wspaniale e zaprezentowane, po prostu super

Adam Grzanka

1 października 2021

Aleksandra

15 lutego 2022

Fajne to:)

Oskar Podkaura

3 marca 2022

Kurs Budowania Marki

  • 32 lekcji wideo

  • 5h 45min materiału

  • Ostatnia rewizja 21.05.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Budowania Marki

  • 32 lekcji wideo

  • 5h 45min materiału

  • Ostatnia rewizja 21.05.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych