Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Reklama na Facebooku

Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!

54 lekcji

7h 34min

5 (3 oceny)

Reklama na Facebooku - od Podstaw

Chcesz skutecznie promować się na Facebooku? Zapoznaj się z panelem reklamowym Facebooka i popraw swoje wyniki sprzedażowe. Z pomocą panelu przeprowadzisz skuteczne kampanie reklamowe na największym portalu społecznościowym na świecie, który zrzesza 14 mln użytkowników w Polsce, w tym 11 mln aktywnie korzystających z niego na co dzień. Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!

Realizuj skuteczne kampanie

Po zapoznaniu się z kursem zdobędziesz umiejętność planowania kampanii – określenia właściwego celu i kierunku działań. Zaplanujesz skuteczną strategię, która pozwoli Ci zrealizować mierzalne cele biznesowe z pomocą reklamy na Facebooku. Odpowiednio dobierzesz wszystkie elementy składające się za sukces kampanii. Nauczysz się metod optymalizacji wyników tak by móc dalej poprawiać efektywność i ograniczać koszty – tym samym rozwijając promowany biznes.

Docieraj do właściwych użytkowników

Facebook daje możliwość reklamodawcom szczegółowe doboru finalnych odbiorców reklamy. To właśnie ten element systemu reklamowego Facebooka pozwala na osiąganie wymiernych sukcesów przy bardzo niskich nakładach. Dzięki kursowi dobierzesz odpowiednie grupy docelowe w taki sposób, aby Twoje reklamy trafiały do osób, na których Ci zależy – osób zainteresowanych Twoją ofertą. Nowe umiejętności pozwolą Ci skierować komunikat do odpowiednich osób na podstawie lokalizacji, zainteresowań, stylu życia, demografii i wielu innych czynników.

Dobierz odpowiedni komunikat reklamowy

W kolejnej części kursu dowiesz się, jak tworzyć skuteczne materiały reklamowe przyciągające uwagę Twoich przyszłych klientów. Poznasz zasady tworzenia takich materiałów oraz metody bezkosztowego ich testowania przed zainwestowaniem większych budżetów. Poznasz zasady tworzenia tego typu materiałów oraz szereg wskazówek popartych przykładami z prawdziwych kampanii realizowanych na Facebooku.

Rozliczenie i optymalizacja kampanii

Dowiesz się jak efektywnie wydawać pieniądze na kampanie, by uzyskiwać jak najlepsze wyniki przy najniższych kosztach. Dowiesz się jak ustalać budżety, jak nimi efektywnie zarządzać i jak optymalizować rozkład budżetu w tracie trwania kampanii by dalej obniżać koszty. Zapoznasz się z raportowaniem dostępnym na Facebooku i zaczniesz szczegółowo analizować dane ze względu na pomniejsze segmenty odbiorców, umiejscowienie reklamy i szereg innych zmiennych. W ten sposób nauczysz się wyciągać wnioski na bazie danych z własnych kampanii i podejmować skuteczne decyzje optymalizacyjne.

Analityka i Pixel Facebooka

Zapoznasz się zaawansowanymi rozwiązaniami oferowanymi przez Facebooka. Dowiesz się jak zaimplementować Pixel Facebooka na swojej stronie i nauczysz się wykorzystywać szereg korzyści wynikający z tego wdrożenia – przede wszystkim możliwość optymalizacji kampanii pod dowolnie obrane konwersje oraz tworzenie grup remarketingowych. Poznasz metody pozwalające tworzyć i kontrolować zaawansowane ścieżki konwersji i tworzyć dopasowane do potrzeb Twojego biznesu lejki sprzedażowe.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla każdej osoby zainteresowanej zagadnieniem reklamy internetowej. Nagrany jest z myślą o tych osobach, które dopiero chcą założyć swoje pierwsze kampanie i wolą usystematyzować swoją wiedzę i uniknąć szeregu potencjalnych błędów. Kurs przeznaczony jest także dla osób pośrednio związanych z reklamą na Facebooku czyli dla grafików, tworzących materiały reklamowe, specjalistów PR i Social Media zarządzających fanpage swoich klientów, dla przedsiębiorców i startupów pragnących wykorzystać Facebooka do promocji swoich biznesów i pozyskiwania nowych klientów. Wszystkie powyżej wymienione osoby znajdą w tym kursie konkterny zasób wiedzy i inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii na Facebooku.

Czego się nauczysz?

  • Planowanie efektywnych dzialan na Facebooku

  • Dobieranie grup docelowych

  • Tworzenie skutecznych materialów reklamowych

  • Rozliczanie kampanii na Facebooku

  • Analiza kampanii reklamowych

  • Optymalizacja dzialan i poprawianie wyników

  • Tworzenie grup remarketingowych

  • I wiele, wiele wiecej!

Zawartość

Reklama na Facebooku

9 rozdziały 54 lekcji 7h 34min

  • Wstęp do kursu

    34min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    4min

    Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

    11min

    Edge Rank i ruch organiczny

    Podgląd lekcji

    6min

    Grupa docelowa i optymalizacja fanpage

    8min

    Digital Customer Journey

    5min

  • Ustawiamy kampanię

    24min

    Scenariusz i cel kampanii

    9min

    Lajki, szery i komentarze

    10min

    Panel reklamowy i struktura kampanii

    4min

  • Placementy i Formaty

    1h 56min

    Umiejscowienie reklamy

    15min

    Format reklamy

    10min

    Podstawowe i funkcjonalne formaty reklamowe

    14min

    Local Awareness

    5min

    Wykorzystaj potęgę materiałów video

    12min

    Slideshow

    11min

    Pozyskuj kontakty z pomocą Lead Ads

    7min

    Zasady oraz Best Practice tworzenia materiałów reklamowych

    21min

    Jak dobierać materiały reklamowe?

    12min

    Gdzie kierować ruch?

    6min

    Podsumowanie formatów

    3min

  • Tworzenie grupy docelowej

    36min

    Persona

    8min

    Geotargetowanie

    6min

    Demografia

    3min

    Kategorie i zainteresowania

    7min

    Połączenia

    3min

    Zaawansowane metody targetowania

    6min

    Podsumowanie i dobre praktyki

    4min

  • Rozliczenie i raportowanie

    47min

    Podstawowe parametry rozliczenia

    Podgląd lekcji

    9min

    Rodzaje rozliczeń

    4min

    Zaawansowane opcje rozliczenia reklamy

    7min

    Raportowanie i podstawowy sposób optymalizacji kampanii

    12min

    Raportowanie wyników – kluczowe statystyki

    9min

    Płatności

    5min

  • Zaawansowane

    47min

    Facebook Pixel

    7min

    Tworzenie zaawansowanych grup odbiorców

    8min

    Testy – jak to robić?

    8min

    Wydłużanie ścieżki konwersji

    10min

    Facebook w szerszym kontekście

    7min

    Analiza reklamy na Facebooku z pomocą Google Analytics

    4min

    Power Editor

    3min

  • Case Study

    1h 19min

    Zakładamy Fanpage

    7min

    Menedżer firmy

    6min

    Implementacja Piksela Facebooka

    7min

    Konwersje – ustawienie w panelu i optymalizacja

    8min

    Remarketing – pomysł i realizacja

    9min

    Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 1

    29min

    Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 2

    13min

  • Strategie działań na Facebooku

    58min

    Strategie działań reklamowych

    7min

    Produkcja, sprzedaż offline

    10min

    Biznes lokalny

    8min

    Pozyskiwanie leadów

    7min

    B2B

    11min

    Sklep Online

    15min

  • Zakończenie

    13min

    Strona docelowa

    11min

    Podsumowanie

    2min

Autor kursu

Jakub Bąkała

Średnia ocen autora: 5

Bio
Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom. Prowadził projekty dla największych marek ze wszystkich branż, zarządzając zespołem analityków.

Uczestnik konferencji Google Meet Experts oraz Facebook Performance Experts. Wygłosił prelekcje podczas Social Media Convent 2015 oraz podczas II edycji konferencji Video w Sieci magazynu Brief. Obecnie współpracuje ze startupami i rozwija własną ofertę zintegrowanej promocji w firmie adfunnel.

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Pomimo że minęło już 4 lata od powstania kursu i wiele rzeczy zmieniło się w samym Facebooku, kurs nadal bardzo rzeczowy, dający mega pogląd na temat reklamy na FB dla mnie REWELACJA

Mariusz Kondratowicz

21 marca 2021

Dużo rzeczy nieaktualnych, na dodatek oglądanie na prędkości razy dwa wydaje się być ciągle powolne i nużące. Przeleciałem na tą chwilę 3 rozdziały, ale poddaje się. Za dużo teorii, za mało praktyki. Dotychczas miałem korzystać z dwóch innych kursów konkurencji i muszę przyznać, że wypadły dużo lepiej.

Kamil Pawłowski

24 września 2021

Kurs mógłby zostać zaaktualizowany. Panel wyglądą zdecydowanie inaczej. Ale ogólnie fajny.

Przemysław Szliep

16 października 2021

Kurs Reklama na Facebooku

  • 54 lekcji wideo

  • 7h 34min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Reklama na Facebooku

  • 54 lekcji wideo

  • 7h 34min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych