Masz już konto? Zaloguj się

Jak możemy Ci pomóc?

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz sprawdź ważne informacje dotyczące serwisu.

Nowy serwis eduweb.pl

  • Co się stanie z moimi zakupami w nowej wersji serwisu?

    Będą dokładnie tam, gdzie były wcześniej - w sekcji Twoich Kursów w Strefie Klienta. Nie utracisz dostępu do żadnych zakupionych wcześniej materiałów. W nowej wersji serwisu nie masz już możliwości pobierania kursów na dysk w wersji .zip. Zrezygnowaliśmy z tej możliwości głównie z powodu konieczności utrzymywania struktury technicznej i playera offline, który nie działa w najnowszych wersjach nowoczesnych przeglądarek. Korzystanie z kursów w wersji do pobrania nie realizuje też założeń nowej platformy w kontekście zbierania punktów, mechanizmów efektywnej nauki i wygody obsługi, której standardy chcemy podnosić.

  • Co się stanie z moimi punktami na eduweb.pl?

    Punkty, które zgromadziłeś do tej pory na eduweb.pl, zostaną przeliczone na nowy system punktowy - punkty REP. Ilość punktów które zdobyłeś zostanie przeliczona według specjalnego algorytmu, który na potrzeby punktów REP premiuje poprzednie aktywności związane z pozyskiwaniem wiedzy jak zdobywanie Certyfikatów, pomaganie innym na Supporcie czy oglądanie Kursów. Ponieważ punkty REP w nowym serwisie są przyznawane wyłącznie za wiedzę i ich wartości są znacznie mniejsze, ilość Twoich punktów zmaleje, jednak relatywnie do nowego systemu będzie wysoka i stali użytkownicy eduweb.pl mogą liczyć na dobrą reputację od samego początku funkcjonowania nowego systemu.

  • Co usunęliście ze starego serwisu?

    W zasadzie większość funkcji zmodyfikowaliśmy tak, aby działały lepiej a nie usunęliśmy. I tak:

    • Zmieniamy system punktowy i rankingi - ponieważ w tym momencie punkty nie dawały w zasadzie nic konkretnego. Teraz punkty są związane ze zdobywaniem wiedzy i odzwierciedlają reputację danego użytkownika. Rankingi są dostępne w ramach każdego zespołu, a nie ogólnie, dzięki czemu możesz sprawdzać jak Ci idzie w porównaniu z osobami, które mają podobne zainteresowania.
    • Bootcampy zamieniamy na Ścieżki, eliminując czynnik czasu - zdajemy sobie sprawę że największe problemy dotyczyły utrzymania tempa na Bootcampie. W ramach Ścieżek możesz uczyć się z pomocą poukładanych materiałów, jak na Bootcampie, oraz ze wsparciem grupy i mentorów, ale we własnym tempie
    • Usuwamy Strefę Pomocy na rzecz dyskusji w ramach Zespołów. Ma to pomóc w otrzymaniu szybszej pomocy w grupie o tożsamych zainteresowaniach. Zespoły to także dużo więcej niż pomoc, ale społeczności które dzielą wspólną pasję.
    • Pakiety. Pakiety możesz teraz tworzyć samodzielnie po prostu dodając kursy do koszyka - zostanie naliczona odpowiednia zniżka. Zrezygnowaliśmy z układania przez nas Pakietów, które nie do końca odzwierciedlały Wasze potrzeby na rzecz elastycznych Playlist, tworzonych przez nas i przez społeczność.
    • Pobieranie Kursów. Zrezygnowaliśmy z tej możliwości głównie z powodu konieczności utrzymywania struktury technicznej i playera offline, który nie działa w najnowszych wersjach nowoczesnych przeglądarek. Korzystanie z kursów w wersji do pobrania nie realizuje też założeń nowej platformy w kontekście zbierania punktów, mechanizmów efektywnej nauki i wygody obsługi, której standardy chcemy podnosić.

    Poza tym, w zasadzie większość funkcji pozostaje, aczkolwiek niekiedy umieszczamy je w innym, bardziej wygodnym kontekście.

  • Co dodajecie do nowego serwisu?

    Na to pytanie czekaliśmy! Maaaaasę rzeczy! Przede wszystkim optymalizujemy całe doświadczenia korzystania z eduweb.pl przenosząc ciężar z pojedynczych zakupów na ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i odpowiednią motywację, na którą możesz liczyć z naszej strony.

    Główne elementy, które dodajemy:

    • Możliwość dostępu do wszystkich kursów w ramach miesięcznego, przystępnego cenowo abonamentu, co jest preferowaną formą korzystania z eduweb.pl i daje masę dodatkowych korzyści. Spokojnie, zostawiliśmy też możliwość pojedynczych zakupów przez koszyk!
    • Zupełnie nowy Player. Sami napisaliśmy zupełnie nowy player wideo z masą ciekawych funkcji takich jak tworzenie notatek, automatyczne screeny, zadawanie pytań, cuepointy z komentarzami i wiele, wiele więcej! W zasadzie wszystko na eduweb.pl kręci się wokół playera!
    • Zespoły - nowa przestrzeń w której funkcjonują osoby z podobnymi zainteresowaniami oraz nasi eksperci. W ramach zespołów możesz zadawać pytania, przeglądać aktywności innych i nawiązywać znajomości!
    • Playlisty - pozwalają na tworzenie własnych ścieżek z kursami. Możesz tworzyć je samodzielnie, korzystać z naszych playlist lub z playlist społeczności. Przykład playlisty na Twoje potrzeby to “Ulubione”, a publicznej “Front-End Developer”, gdzie są po kolei ułożone materiały do przerobienia.
    • Lista Zadań - w ramach każdej sesji masz kilka prostych zadań do wykonania. Jeśli Ci się uda, możesz liczyć na ciekawe bonusy i nagrody!
    • Ścieżki - podzielone na poziomy i kroki, kompletne ścieżki w ramach których nauczysz się danej technologii, np. JavaScript. Ucząc się ze ścieżek zawsze wiesz, jakie materiały przerabiać w dalszej kolejności. To jak Bootcamp, którego czas określasz samodzielnie dopasowując go do swojego trybu życia. W ramach Ścieżek znajdziesz także testy i zadania.
    • Testy - wprowadziliśmy mechanizm Quizowy w trakcie nauki z kursami i ścieżkami, który pozwoli Ci sprawdzić umiejętności i zdobyć punkty REP, a także Certyfikat i Odznakę.

    I wiele, wiele więcej! Stworzyliśmy nową wersję od podstaw, dbając o szybkość, responsywność i to, abyś mógł uczyć się z zaangażowaniem na jak najmniejszych partiach materiału. Koniec z przerażajacymi Specjalizacjami w których były setki godzin kursów! Teraz uczysz się regularnie, na bieżąco, z zawsze aktualnych materiałów!

Logowanie i Konto

  • Wymagania techniczne do korzystania z Platformy

    Polecamy korzystanie z eduweb.pl na sprzęcie, który spełnia przynajmniej minimalne wymagania producenta systemu operacyjnego, jak również jest wyposażony w kartę dźwiękową i graficzną. Będziesz potrzebował także głośników, czy słuchawek, aby odtwarzać kursy.

    Przeglądarki, na których testujemy stronę i które polecamy:

    • Google Chrome - najnowsza wersja
    • Apple Safari - najnowsza wersja
    • Mozilla Firefox - najnowsza wersja
    • Opera - najnowsza stabilna wersja

    Nie wspieramy przeglądarki Internet Explorer ani Edge, mimo, że platforma na nich działa, niektóre funkcje mogą być niedostępne.

    Poza tym regularnie testujemy stronę na przeglądarkach mobilnych systemów Android i iOS i ich najnowsze wersje powinny zapewniać poprawne korzystanie z serwisu.

    W razie problemów skorzystaj z przycisku Opinia w lewej części strony i opisz swój problem. Otrzymamy automatycznie zrzut ekranu, który pomoże go naprawić a jeśli podasz swój adres e-mail, po zdiagnozowaniu problemu odezwiemy się.

  • Jak zarejestrować się na eduweb.pl?

    Rejestracja w serwisie odbywa się wtedy, gdy kupujesz kurs lub abonament, wpisujesz email na stronie głównej albo uruchamiasz wersję próbną. Nie mamy innego sposobu i osobnego formularza rejestracji. Z darmowych materiałów możesz korzystać bez konieczności posiadania konta i logowania.

  • Czy muszę mieć konto aby oglądać kursy?

    Część lekcji, takich jak wprowadzenia do kursów czy wybrane darmowe lekcje, mogą być oglądane bez logowania. Jeśli jednak zamierzasz obejrzeć cały kurs, będziesz musiał go wykupić, lub skorzystać z opcji abonamentu. Podczas pierwszego zakupu konto zostanie dla Ciebie automatycznie założone.

  • Co jeśli mam kilka kont na różne adresy email?

    W ramach jednego konta możesz mieć połączone różne adresy email. Wówczas możesz zalogować się dowolnym mailem i swoim hasłem. Jeśli posiadasz już różne konta i chcesz je połączyć, możesz zrobić to w swoim profilu. Jeśli w ramach konta na Facebooku czy Google masz inny e-mail niż ten którym logujesz się na eduweb.pl - podczas logowania te adresy zostaną automatycznie połączone, wystarczy śledzić polecenia w okienku logowania.

  • Czy mogę całkowicie usunąć konto?

    Oczywiście. Możesz usunąć konto w sekcji Dane i Profil strefy klienta. Na dole znajduje się przycisk usuwania konta. UWAGA! Po usunięciu konta cała historia Twoich zakupów zostanie wymazana i nie będziesz miał dostępu do zakupionych kursów, ani abonamentu, jeśli jest aktywny.

  • Czy mogę edytować swoje preferencje otrzymywania maili?

    W każdym emailu, który od nas otrzymasz na dole znajdziesz link do wypisania się z listy. W ten sposób możesz zarządzać powiadomieniami, które od nas otrzymujesz. Jeśli nie chcesz otrzymywać maili - po prostu wypisz się klikając w ten link. Część preferencji powiadomień jest także dostępna w ramach sekcji Dane w Profilu. Prowadzimy jednak szereg kampanii marketingowych, gdzie użytkownicy podają swój email w ramach osobnych formularzy i z tych kampanii możesz nadal otrzymywać powiadomienia, dopóki się z nich nie wypiszesz.

    Zawsze możesz napisać do nas z prośbą o usunięcie z konkretnej kampanii na adres biuro/at/eduweb.pl, lub na Czacie.

  • Co jeśli zapomniałem danych logowania?

    W procesie logowania, jeśli pamiętasz email a nie pamiętasz hasła - możesz użyć opcji magicznego linku, a wyślemy do Ciebie link pozwalający na automatyczne logowanie. Jeśli nie pamiętasz adresu email, na który się rejestrowałeś - skontaktuj się z nami.

Okres próbny

  • Czym jest darmowy okres próbny?

    Jednorazowo możesz uruchomić darmowy okres próbny na okres 30 obejrzanych minut płatnych materiałów. Darmowy okres próbny daje Ci wszystkie korzyści abonamentu. Wymogiem uruchomienia okresu próbnego jest zarejestrowanie się na eduweb. Nie będziesz natomiast musiał wprowadzić żadnej metody płatności.

  • Co się stanie po upływie darmowego okresu próbnego?

    Po upływie darmowego okresu będziesz mógł przejść na płatną wersję abonamentu. Otrzymasz powiadomienie e-mail o tym, że darmowy dostęp do materiałów zakończył się.

Abonament eduweb

  • Co obejmuje abonament?

    Abonament obejmuje dostęp do wszystkiego, co znajdziesz na eduweb.pl. Możesz oglądać wszystkie lekcje wideo, brać udział w dyskusjach, zapisywać zakładki, pobierać pliki źródłowe i inne.

  • Czym się różni abonament od kupowania kursów pojedynczo?

    Koszt abonamentu to ułamek ceny kursów kupowanych standardowo. Opłacony abonament daje możliwość czasowego oglądania wszystkich materiałów, które znajdują się na platformie i wiele więcej. Kursy kupowane pojedynczo oferują z kolei możliwość korzystania z nich bezterminowo, wyłącznie online na naszej platformie. Nie ma możliwości pobrania takich kursów na dysk.

  • Czy mogę przejść na wyższą wersję abonamentu w trakcie?

    Jeśli taka wersja jest dostępna, możesz to zrobić bezpośrednio z Twojego panelu rozliczeń, co automatycznie przełączy abonament na wyższą wersję od kolejnego cyklu rozliczeniowego. Jeśli nie widzisz takiej opcji - na ten moment przejście na wyższą opcję abonamentu nie jest dla Ciebie możliwe.

  • Czy mogę korzystać z abonamentu w trybie offline?

    Nie. Kursy w ramach abonamentu możesz oglądać wyłącznie online, na naszej stronie i w aplikacjach.

  • Jakie jeszcze korzyści daje abonament?

    W porównaniu do kupowania kursów oddzielnie, abonament daje mnóstwo dodatkowych korzyści, z których główną jest dostęp do Ścieżek, czyli starannie uporządkowanych materiałów, które umożliwiają Ci naukę konkretnego zagadnienia, na przykład JavaScript. Ścieżki pozwalają Ci uczyć się efektywniej, ze wsparciem grupy, możliwym dokupieniem usługi wsparcia ekspertów 1/1. Ucząc się w ramach ścieżek masz także możliwość uzyskania Certyfikatu, co nie jest możliwe w przypadku pojedynczych zakupów.

  • Czym różni się abonament dla zespołów i studentów?

    W wariancie dla szkół i firm abonament daje dodatkowe możliwości zarządzania wieloma użytkownikami oraz dostęp do szczegółowych statystyk każdego z uczestników. Firmy, które posiadają abonament mogą też pozyskiwać stażystów i pracowników z bazy studentów eduweb.pl

  • Czy jest coś, czego nie obejmuje abonament?

    Z abonamentem masz dostęp do wszystkich materiałów. Jeśli poważnie myślisz o przekwalifikowaniu się, przygotowaniu portfolio czy potrzebujesz indywidualnej pomocy - możesz dokupić wsparcie polegające na konsultacjach 1/1 jak również rewizji przesłanych przez Ciebie zadań. Tę usługę możesz wykupić na stronach profilu albo po prostu w odpowiednim momencie nauki - otrzymasz stosowne powiadomienie. Jeśli nie widzisz tej usługi na stronie, oznacza to, że jest dla Ciebie niedostępna.

  • Jak zrezygnować z abonamentu?

    Oczywiście, w każdej chwili. Wystarczy, że w sekcji płatności w profilu wybierzesz opcję Anuluj przy istniejącym planie. W ten sposób nie pobierzemy już kolejnych płatności automatycznie, natomiast pozostanie aktywny dostęp na wykupiony wcześniej okres. Będziesz także mógł w dowolnym momencie wznowić płatności cykliczne, a jeśli zrobisz to przed wygaśnięciem dostępu, zachowasz dotychczasową cenę.

Zakupy i Faktury

  • Co to są płatności cykliczne i czy mogę je przerwać?

    Płatności cykliczne oznaczają, że będziemy automatycznie pobierać kolejne kwoty z Twojej karty lub konta PayPal po upływie okresu rozliczeniowego. Możesz w każdej chwili przerwać takie płatności anulując plan. Zachowasz wówczas dostęp do wszystkich materiałów do końca cyklu rozliczeniowego. Następna opłata nie zostanie pobrana i wraz zakończeniem cyklu stracisz dostęp do materiałów. Płatności cykliczne na tej samej zasadzie możesz wznowić, o ile posiadasz na swoim koncie dodaną Kartę Kredytową, lub połączone konto PayPal.

  • Jakiej metody płatności mogę użyć aby mieć nieprzerwany dostęp?

    Aby zapewnić sobie stały dostęp i odnawianie płatności, możesz skorzystać z dwóch typów płatności - z pomocą karty kredytowej / płatniczej, lub z kontem PayPal.

  • Czy płatności odnawialne włączają się automatycznie?

    Jeśli skorzystasz z wariantu płatności Kartą lub przez PayPal - płatność odnawialna jest włączana automatycznie, zgodnie z informacją w koszyku. Możesz w każdej chwili wyłączyć jej odnawianie, tak aby kolejne środki nie zostały pobrane. Prognozowana kwota pobrania jest wyświetlana w koszyku oraz na Twoim profilu. Jest to kwota orientacyjna z tego powodu, że w ramach programu poleceń możesz zaprosić znajomych do korzystania z eduweb.pl a tym samym zapewnić sobie możliwość obniżenia tej kwoty. Więcej na ten temat dowiesz się na stronach programu poleceń.

  • Czy inne metody płatności są wspierane?

    Inne metody płatności, takie jak szybkie przelewy są dostępne. Niestety nie oferują one płatności odnawialnych, więc po upływie cyklu rozliczeniowego dostęp wygaśnie a Ty będziesz musiał ponownie dokonać transakcji.

  • Czy dane mojej karty są bezpieczne?

    Oczywiście. Bezpieczeństwo to dla nas priorytet. Dlatego w ogóle nie przetwarzamy ani nie zapamiętujemy danych transakcyjnych po stronie naszego serwisu. Wszystkie operacje i formularze wprowadzania danych są po stronie PayLane (Polskie ePłatności) i PayPal - operatorów korzystających z najwyższych standardów bezpieczeństwa i certyfikatów ochrony danych. Mimo wszystko w obrębie całego naszego serwisu stosujemy też bezpieczny protokół SSL.

  • Czy mogę uzyskać fakturę VAT?

    Faktury są wystawiane do każdego zakupu i automatycznie przesyłane na Twojego maila, oraz dostępne z panelu klienta.

  • Czy mogę zmienić dane na fakturze?

    Tak, możesz to zrobić z pomocą formularza w panelu klienta.

Zwroty i Reklamacje

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Naszym nadrzędnym celem jest to, abyś był zadowolony i wynosił wartość z materiałów, które starannie opracowaliśmy. Dlatego nie dajemy konkretnego terminu, w którym możesz zwrócić się do nas o zwrot wpłaconej kwoty. Zastrzegamy jedynie, że po dłuższym czasie możemy mieć prośbę, abyś taki wniosek umotywował i powiedział nam, co poszło nie tak. W uzasadnionych przypadkach, na przykład gdy minął długi czas od zakupu, zastrzegamy sobie prawo nieuwzględnienia takiej reklamacji.

  • Czy mogę uzyskać zwrot jeśli usługi mi nie odpowiadają?

    Tak, oczywiście. Jeśli zdecydujesz, że nasze usługi nie spełniły Twoich oczekiwań, możesz w każdej chwili wypełnić wniosek o zwrot. Naszym celem jest dostarczanie Ci wartości, więc w uzasadnionych przypadkach uznamy Twój zwrot także po upływie terminu 14 dni od zakupu. W uzasadnionych przypadkach, gdy minął długi czas od zakupu, zastrzegamy sobie jednak prawo nieuwzględnienia takiej reklamacji.

Zespoły i Ranking

  • Czym są zespoły?

    Zespoły składają się z osób o podobnych zainteresowaniach, które uczą się w ramach eduweb.pl. Dołączając do zespołu możesz przeglądać postępy osób, które się w nim znajdują a także korespondować z nimi, uzyskać rozwiązanie problemów które pojawiają się w nauce i wiele więcej! Na eduweb.pl jest wiele zespołów - są one tworzone zarówno przez nas, jak i przez użytkowników.

  • Do jakich zespołów mogę dołączyć?

    Mamy różne rodzaje zespołów, ogólnie można podzielić je na prywatne i publiczne. Publiczne to takie, do których możesz dołączyć w związku z Twoją aktywnością na eduweb.pl, prywatne są tworzone przez użytkowników i możesz dołączyć do nich wyłącznie posiadając Kod. Zespoły publiczne to zespół ogólny - do którego może dołączyć każdy użytkownik eduweb.pl, a także zespoły Zainteresowań. To znaczy, że będziesz miał możliwość dołączyć do takiego zespołu wyłącznie wówczas, gdy będziesz uczył się z kursów, które należą do konkretnych zainteresowań.

  • Opuszczanie Zespołów

    W każdej chwili możesz opuścić dowolny zespół. W zależności od tego, czy jest to zespół prywatny czy publiczny, będziesz do niego mógł dołączyć po podaniu Kodu, lub bezpośrednio z listy. Jeśli zmieniłeś zainteresowania, Zespół poprzedniego zainteresowania, jeśli istnieje, będzie dla Ciebie dalej dostępny, dopóki go nie opuścisz, ale możesz nie otrzymywać już powiadomień z tego Zespołu.

  • Dyskusja w Zespole

    W każdej chwili możesz dodać nową dyskusję, czy zadać pytanie w ramach Zespołu. Oznaczając opcję Powiadamiania o Aktywności, będziesz notyfikowany mailowo o nowych odpowiedziach w wątku, w którym bierzesz udział. Opuszczenie zespołu wiąże się z anulowaniem wszystkich powiadomień, na które zapisałeś się w wątkach. Jeśli napotkałeś na problem podczas nauki i znajdujesz się w Playerze, dodanie wiadomości w Zespole spowoduje automatyczne wygenerowanie linku do miejsca, w którym znajdujesz się w lekcji, co ułatwi rozwiązanie problemu przez innych uczestników.

  • Ranking Zespołów

    Po przystąpieniu do Zespołu, Twój dorobek na eduweb będzie także zasilał jego reputację. W ten sposób wszyscy członkowie Zespołu pracują na wspólny cel. Niezależnie od ilości osób w zespole, nasz algorytm układa ranking Zespołów, które najlepiej sobie radzą. Wewnętrznym miernikiem tego, czy Zespół dobrze sobie radzi jest natomiast ilustracja w której kolektywnie wspinacie się na górę - im wyższy osiągnięty punkt, tym więcej celów spełnionych w danym miesiącu! Jeśli jesteś w wielu zespołach, równocześnie wspierasz każdy z nich swoją aktywnością.

  • Ranking Indywidualny

    W ramach zespołu możesz także sprawdzać indywidualny ranking jego członków. Zobacz, jak dobrze Ci idzie i które miejsce zajmujesz na liście. Kluczowe znaczenie w Rankingu ma ilość zdobytych w danym miesiącu punktów REP, ale premiowana jest także sama aktywność w zespole i udział w dyskusjach.

Listy Zadań

  • Czym jest lista zadań?

    Lista zadań zawiera najważniejsze cele do zrealizowania podczas każdej kolejnej wizyty na eduweb.pl. Składają się na nie zadania, które związane są z Twoją aktywnością w serwisie, jak również wyznaczone przez Ciebie cele. Przykładowo, przystępując do ścieżki ustalasz czas, jaki chcesz poświęcić na naukę, który automatycznie staje się jednym z celów na każdy dzień. W ramach Listy Zadań znajdziesz także cele, które pomogą Ci efektywnie korzystać z serwisu, takie jak stworzenie pierwszej notatki. Poniżej na liście zadań znajdziesz także najważniejsze notyfikacje związane z Twoim kontem.

  • Jak efektywnie korzystać z zadań?

    Wypełnienie listy powinno Ci zająć nie więcej niż kilka- kilkanaście minut dziennie, w zależności od tego, ile czasu założysz sobie na przerobienie ścieżki. Zadania, które nie zostaną wykonane podczas wizyty, najczęściej przechodzą na kolejne sesje, choć nie zawsze. Warto wypełniać wszystkie zadania podczas każdej wizyty, ponieważ w ten sposób masz pewność, że proces nauki przebiega optymalnie. To jednak nie wszystko! Dla osób, które systematycznie wypełniają zadania, przewidzieliśmy także nagrody. Informacje o tym, jak zdobyć nagrodę otrzymasz w stosownym momencie w ramach powiadomienia.

  • Ile mogę otrzymać nagród?

    Przewidzieliśmy trzy różne nagrody dla każdego z użytkowników, na różnych etapach korzystania z listy zadań. Pierwsza nagroda dostępna jest już po wykonaniu listy kilka razy z rzędu, kolejne otrzymasz użytkując eduweb.pl od jakiegoś czasu.

  • Pomijanie zadań

    Niektóre zadania są na tyle ważne, że przechodzą z sesji na sesję. Jeśli nie wykonasz ich w kilku sesjach, odblokujesz możliwość pominięcia takiego zadania. Pomijaj zadania tylko wtedy, kiedy nie wiesz, jak je wykonać. Odradzamy pomijanie zadań, ponieważ często mają one kluczowe znaczenie dla dalszej nauki. Pominięcie zadania może także przesunąć otrzymanie gadżetu na parę sesji.

Playlisty

  • Jak działają playlisty?

    Playlisty pozwalają Ci na układanie Twoich własnych ścieżek z dowolnymi materiałami. Ich tworzenie jest połączone z wyszukiwaniem - dowolny wynik wyszukiwania możesz przenieść i upuścić na nowo tworzoną playlistę. Możesz reorganizować kolejność materiałów przesuwając je w ramach Playlisty, a także usuwać. Playlistę możesz też potraktować praktycznie jak listę ulubionych - możesz dodawać do niej materiały, które przerobisz później.

  • Playlisty a Ścieżki

    Rekomendowaną metodą nauki jest korzystanie ze Ścieżek, bowiem materiały w ich ramach zostały już starannie dopasowane i ułożone. Ścieżki dają też możliwość współpracy w Zespołach i inne korzyści jak Certyfikaty, Odznaki, Testy. Czasem jednak dokładnie wiesz, czego chcesz się nauczyć i pokrywa to zakres inny niż ścieżka. Wtedy warto skorzystać z Playlisty. W ramach Playlist można agregować dużo więcej materiałów niż w ścieżce, co pozwala na tworzenie bardziej rozbudowanych planów nauki. Dobrym przykładem może być Playlista "Junior Front End Developer", zawierająca materiały z różnych ścieżek jak JavaScript czy Angular.

  • Postępy w Playlistach a postępy w Ścieżkach

    Postępy w ramach indywidualnych materiałów, które przerabiasz, takich jak Kursy czy Warsztaty, są dostępne w ramach całego eduweb.pl. To znaczy, że jeśli przerobiłeś kurs Photoshop w ramach Playlisty, jego postęp będzie widoczny we wszystkich innych miejscach, gdzie ten kurs występuje, na przykład w ramach Ścieżek.

  • Kod Playlisty

    Każda Playlista ma swój unikalny kod, który możesz komuś przekazać. Wystarczy wybrać opcję "Nowa Playlista" i w miejsce jej nazwy wpisać kod, aby móc dodać ją jako swoją. Playlisty możesz także udostępniać używając specjalnego linku (na przykład przez media społecznościowe), który zawiera kod - jego uruchomienie pozwala automatycznie dodać Playlistę zalogowanemu użytkownikowi.

  • Playlisty Innych Użytkowników

    Możesz przełączyć się na widok Playlist, które stworzyli inni użytkownicy. Dzięki temu uzyskasz dostęp do wszystkich publicznych playlist i będziesz mógł z nich skorzystać. Możesz też oceniać listy klikając na ikonkę z łapką. Kolejność Playlist jest właśnie determinowana ilością głosów.

  • Publiczne i Prywatne Playlisty

    Domyślnie Playlisty które tworzysz są prywatne. To znaczy, że nie będą one wyświetlane innym użytkownikom, chyba, że podasz im Kod Playlisty. Jeśli stworzyłeś fajną listę i chcesz, aby więcej osób mogło z niej korzystać, kliknij ikonkę z oczkiem przy nazwie edytowanej Playlisty. Wówczas stanie się ona publiczna i będzie dostępna dla wszystkich w zakładce "Playlisty Innych Użytkowników" a co za tym idzie, inni będą mogli na nią głosować przez dawanie łapki w górę.

Ścieżki

  • Czym są Ścieżki?

    Stworzyliśmy Ścieżki, abyś mógł skoncentrować się na nauce jednego, konkretnego zagadnienia. Materiały w ramach Ścieżki są ułożone w odpowiedniej kolejności i podzielone na Poziomy oraz Kroki. WAŻNE! Możesz uczestniczyć aktywnie tylko w jednej Ścieżce! Będziesz mógł ją jednak zmienić w razie potrzeby, nie tracąc dotychczasowych postępów, jak również wybór ścieżki nie ogranicza Cię w oglądaniu innych materiałów. Wiemy, że nauka jest najbardziej efektywna wówczas, gdy skupisz się jednocześnie wyłącznie na jednym zadaniu czy technologii. Samą naukę podzieliliśmy też na drobne kroki tak, aby była jak najbardziej przystępna.

  • Jak wybrać Ścieżkę?

    Ścieżkę możesz wybrać już podczas pierwszej wizyty, przechodząc przez proces profilowania. Później, możesz także wybrać ją w dowolnej chwili z poziomu wyszukiwarki a także strony głównej, gdzie rekomendujemy ścieżki zgodne z Twoim profilem. Wybrane Ścieżki pojawiają się także w menu.

  • Jak zmienić Ścieżkę?

    Aktywnie możesz uczyć się wyłącznie w ramach JEDNEJ ścieżki. Ścieżki to małe partie materiału i nie chcemy, abyś rozpraszał się w trakcie nauki. Możesz jednak w dowolnej chwili zmienić swoją ścieżkę, wybierając inną z wyszukiwarki. Także, jeśli zaczniesz oglądać materiał, który należy do Ścieżki innej niż aktywna, otrzymasz zapytanie, czy chcesz ją zmienić.

  • Czy przepadną mi postępy, jeśli zmienię ścieżkę?

    Nie. Postępy w Ścieżce nigdy nie przepadają, nawet jeśli przerwiesz naukę na rzecz innej Ścieżki, jeśli powrócisz do poprzedniej, postępy będą zachowane.

  • Czy mogę zmienić czas nauki na Liście Zadań?

    Czas nauki, który pojawia się w zadaniach jest powiązany z czasem, który wybrałeś przesuwając suwaki podczas dołączania do Ścieżki. Możesz zmienić ten czas w ramach aktywnej ścieżki - będąc na stronie Profilu masz możliwość wybrania opcji “Zmień ramy czasowe” w okienku Ścieżki.

  • Czy każda ścieżka ma Zespół?

    Nie. Zespół to grupa osób, która aktualnie uczy się w ramach jednego zainteresowania. Niekoniecznie każda Ścieżka może posiadać zespół. Poza tym, osoby są usuwane z Zespołu, jeśli nie wykazują się aktywnością na eduweb.pl przez okres dłuższy niż miesiąc. W ramach zespołu możesz wymieniać opinie z osobami, które mają podobne zainteresowania a także rozwiązywać problemy w trakcie nauki.

  • Jak uzyskać pomoc w trakcie nauki?

    Ucząc się w Ścieżce, otrzymujesz wsparcie osób, które uczą się razem z Tobą. Jeśli należysz do Zespołu, możesz w dowolnym momencie zadać pytanie w ramach tablicy zespołu. Jeśli zadasz pytanie z poziomu Playera, automatycznie oznaczymy w nim miejsce, w którym się znajdujesz, aby pomoc mogła nadejść jeszcze szybciej! Mentorzy, choć nie mają obowiązku odpowiadać na zadane pytania, często uczestniczą w dyskusjach w ramach Zespołów.

  • Co, jeśli coś już potrafię w Ścieżce?

    W takiej sytuacji podczas przystępowania do Ścieżki możesz wybrać opcję Testu Profilującego, na podstawie którego zarekomendujemy Ci start z odpowiedniego poziomu. Nie jest to jednak obligatoryjne i zawsze możesz wrócić do poprzednich Kroków, nawet jeśli zaproponujemy Ci wyższy poziom.

  • Dlaczego w Ścieżce jest już jakiś postęp?

    Postępy w ramach eduweb.pl są wspólne dla całego serwisu. Oznacza to, że jeśli w skład Ścieżki wchodzą materiały, które już wcześniej przerabiałeś, czy to indywidualnie czy w ramach innej Ścieżki - zostaną one oznaczone jako przerobione również w nowej Ścieżce i postęp będzie uwzględniony.

  • Jak liczone są postępy w Ścieżce?

    Postępy są liczone w odniesieniu do obejrzanych materiałów. Aby zaliczyć Krok, należy obejrzeć wszystkie lekcje, które wchodzą w jego skład. Aby zaliczyć Poziom, należy obejrzeć przynajmniej 60% lekcji, które wchodzą w skład Kroków (zarówno obowiązkowych jak i opcjonalnych), przystąpić do Testu oraz przesłać rozwiązanie Zadania (jeśli jest). Aby zaliczyć Ścieżkę i otrzymać Odznakę, należy zaliczyć na tej zasadzie wszystkie Poziomy w ramach Ścieżki.

  • Czym są Kroki Opcjonalne?

    Są to Kroki, które możesz zaliczyć oglądając materiał lub alternatywnie wybierając opcję "Pomiń". Pozwalamy na pomijanie niektórych Kroków, które stanowią niejako uzupełnienie.

  • Czy materiały w ścieżce - a zarazem mój postęp, mogą się zmienić?

    Tak. Ścieżki są aktualizowane i starsze/nieaktualne materiały zastępujemy nowymi. Jeżeli jest to materiał, którego nie obejrzałeś wcześniej indywidualnie lub w ramach innej Ścieżki, aktualizacja może spowodować zmianę Twojego postępu. W skrócie - może się zdarzyć, że podczas gdy uczysz się w Ścieżce coś w niej zaktualizujemy i aby ją zaliczyć będziesz musiał dodatkowo obejrzeć nowe materiały. Chcemy aby nasze Ścieżki pozostawały aktualne i choć rozumiemy, że może nie być to najbardziej wygodne - technicznie nie ma możliwości tworzyć "kopii" ścieżki dla każdego użytkownika. Dlatego też zalecamy przerabiać ścieżki w rozsądnym czasie.

Testy, Punkty, Zadania

  • Jak działają testy w Ścieżce?

    W każdej Ścieżce znajdziesz Test Poziomujący, do którego możesz przystąpić jeszcze przed rozpoczęciem nauki, abyśmy mogli doradzić Ci poziom, od którego powinieneś zacząć. Poza tym, na każdym poziomie będziesz mógł przystąpić do Testu z Wiedzy, który pozwoli określić przyrost Twoich umiejętności podczas nauki. Test ma taki sam poziom trudności na każdym poziomie i jest to celowe, aby móc obiektywnie ocenić przyrost Twoich umiejętności podczas nauki. Staramy się nie oceniać Cię w teście i nawet niższy wynik może być OK! To, co badamy to przyrost Twoich umiejętności oraz to, jak idzie Ci w porównaniu do innych uczestników Ścieżki.

  • Dlaczego testy są trudne?

    Testy są trudne ponieważ mają obiektywnie ocenić Twoją znajomość całej Technologii, a nie tylko danego poziomu w Ścieżce. Celowo tak przygotowaliśmy testy, aby porównywalny poziom pytań pozwolił nam zaprezentować Ci postępy, które robisz. Wyniki testu są dla Ciebie, nie oceniamy ich ani nie wartościujemy Twoich wyników. Dlatego, jeśli nie znasz odpowiedzi na pytanie, możesz przejść dalej, a nie strzelać.

  • Jak zliczają się punkty REP?

    Punkty Reputacji (REP) naliczamy wyłącznie za wiedzę, co za tym idzie ich zdobywanie jest ściśle powiązane z rozwiązywaniem testów w Ścieżkach. Ilość punktów w teście Ścieżki zdeterminowana jest ilością Poziomów, gdzie każdy Poziom jest wart 1000 punktów. Aby uzyskać Certyfikat, suma zdobytych punktów powinna być wyższa bądź równa 80%. Jeśli przykładowo zdobyłeś tylko 70% na poziomie 1, aby otrzymać Certyfikat, poziom 2 powinieneś zaliczyć na przynajmniej 90% (zakładając, że w Ścieżce są tylko 2 poziomy).

  • Dlaczego punkty REP nie pojawiają się w Rankingu?

    Pojawiają. Ale pamiętaj o tym, że Ranking obejmuje wyłącznie bieżący miesiąc. Poza tym, jeśli w teście pójdzie Ci gorzej niż wcześniej, wynik w ogóle nie jest brany pod uwagę i nie pojawi się w Rankingu. Dopiero, gdy go poprawisz wzmocnisz swoją pozycję w Rankingu.

  • Kiedy uzyskam dostęp do Testu?

    Test jest odblokowywany w momencie obejrzenia 60% materiałów które składają się na wszystkie Kroki - zarówno obowiązkowe jak i opcjonalne, w ramach danego Poziomu w Ścieżce. Informacje o tym, ile jeszcze musisz obejrzeć aby odblokować test są widoczne na kafelku testu w na stronie Ścieżki.

  • Ile razy mogę przystąpić do Testu?

    Do każdego odblokowanego testu możesz przystąpić maksymalnie dwa razy. Jeśli test Ci nie poszedł, możesz go powtórzyć wybierając opcję dostępną na ekranie podsumowania testu. Po dwóch próbach, nie możesz już przystąpić do testu. Jeśli nie udało Ci się uzyskać Certyfikatu wykorzystując wszystkie próby na wszystkich poziomach, musisz zadowolić się Odznaką z danej technologii i nie masz możliwości wykupić testu osobno.

  • Czym są Zadania?

    Na niektórych Poziomach Ścieżki, po przystąpieniu do testu, odblokujesz możliwość przesłania zadania. Zadania są opisane w dołączonych dokumentach, które możesz pobrać. Postępując zgodnie z instrukcjami, powinieneś przygotować i wgrać zadanie w odpowiednie miejsce.

  • Co dalej dzieje się z rozwiązaniem Zadania?

    W tym momencie nie mamy jeszcze wsparcia i oceny Twoich zadań oraz usługi code review. Jednak planujemy jej wprowadzenie i wówczas zadania, które prześlesz, będą oceniane przez naszych mentorów.

Certyfikaty i Odznaki

  • Jakie są Certyfikaty na eduweb.pl?

    Certyfikaty związane są z nauką w ramach Ścieżek i możesz je uzyskać po zdaniu wszystkich testów w Ścieżce z łącznym wynikiem przynajmniej 80%. Jeszcze inną nagrodą jaką możesz otrzymać są Odznaki, które otrzymujesz za sumienną naukę w ramach Ścieżki i zaliczenie wszystkich jej poziomów.

  • Kiedy otrzymam Certyfikat?

    Certyfikat związany jest z wynikiem Testu w ramach Ścieżki. Otrzymasz go, gdy zdobędziesz w teście przynajmniej 80% punktów REP przypisanych do danej Ścieżki - czyli łącznie w testach na wszystkich poziomach.

  • Kiedy otrzymam Odznakę Ścieżki?

    Odznakę otrzymasz po zaliczeniu Ścieżki. Ścieżka jest oznaczona jako zaliczona w momencie, gdy zaliczone są wszystkie poziomy, co jest równoznaczne z obejrzeniem 60% materiałów w danym poziomie, podejściem do testu i przesłaniem zadania. Zdobycie Odznaki nie ma związku z Certyfikatem czy wynikami Testów.

  • Jak zaliczyć daną Ścieżkę?

    Ścieżka jest oznaczona jako zaliczona w momencie, gdy zaliczone są wszystkie poziomy, co jest równoznaczne z obejrzeniem 60% materiałów w danym poziomie, podejściem do testu i przesłaniem zadania. Zaliczenie Ścieżki pozwala na uzyskanie Odznaki danej technologii. Do uzyskania Odznaki wystarczy spełnienie powyższych warunków, nie jest wymagany konkretny wynik w testach. Jeśli zaczynasz z wyższego poziomu Ścieżki, do jej zaliczenia nadal będziesz potrzebował cofnąć się i spełnić warunki na wszystkich Poziomach.

Oglądanie Kursów

  • Gdzie znajdują się kursy, do których mam dostęp?

    Jeśli masz wykupione pojedyncze kursy czy Warsztaty, znajdziesz je wszystkie w sekcji Kupione Kursy i Warsztaty w ramach swojego profilu. Możesz stamtąd oglądać poszczególne materiały. Przy przeglądaniu kategorii, masz też możliwość oznaczenia opcji “Pokaż materiały dostępne dla mnie”. Wówczas zostaną one odfiltrowane z dowolnej listy. UWAGA! Jeśli posiadasz abonament, możesz oglądać wszystkie nasze materiały bez ograniczeń, nie są one jednak wówczas listowane w sekcji Kupione Kursy i Warsztaty.

  • Korzystanie z Playera

    Napisaliśmy nasz własny Player video, aby nauka była jak najbardziej wydajna i przyjemna. Jest on wyposażony w szereg funkcji, które dostępne są z interfejsu playera, takich jak zmiana poziomu głośności, a także kilka przydatnych skrótów klawiaturowych:

    • Strzałki w prawo/lewo pozwalają przeskoczyć o 10 sekund do przodu / tyłu
    • Shift + strzałki prawo/lewo pozwalają przyspieszyć i zwolnić odtwarzanie
    • Spacja zatrzymuje materiał
    • Dwukrotne kliknięcie na wideo przenosi do fullscreen
    • Tryb slo-mo czyli ikonka ślimaka zwalnia odtwarzanie na 15 sekund
    • W trybie pełnoekranowym możesz przeglądać listę lekcji (ikonka listy w prawym górnym rogu)
    • Tryb rozszerzony (ikonka ze strzałkami) umożliwia schowanie bocznego panelu z lekcjami
  • Notatki w Playerze

    W każdej chwili podczas odtwarzania kursu możesz rozpocząć pisanie, dzięki czemu film zostanie zatrzymany a na nim otworzy się okienko z możliwością dodania notatki, którą możesz oznaczyć dowolnym kolorem. Dodana w ten sposób adnotacja zostanie zapamiętana dokładnie w tym miejscu wideo i będzie pojawiała się oznaczona odpowiednim kolorem na linii czasu wideo. Jeśli w notatce osadzasz kod, zamknij go w znacznikach `kod` dla pojedynczych linii lub ```kod```, gdy kod jest w wielu liniach.

  • Notatki Dnia

    Notatki możesz także dodawać przez edytor, który znajdziesz w zakładce Notatki obok Playera. Poza notatkami przypiętymi do fragmentu wideo, możesz także dodawać Notatki Dnia, które zostaną zapisane z bieżącą datą. Warto dodawać takie notatki na koniec każdego dnia, którego uczyłeś się z eduweb.pl. W ten sposób dodatkowo powtarzasz i lepiej przyswajasz sobie informacje. Będziesz także mógł łatwo wrócić do nich w przyszłości.

  • Edytor Notatek

    Po przejściu do zakładki Notatki masz możliwość przeglądania wszystkich notatek dodanych do kursu. Domyślnie w widoku znajdziesz notatki do bieżącej lekcji, ale możesz zmienić lekcję z pomocą rozwijanej listy. Aby przejść do notatek do wszystkich kursów oraz notatek dnia, wybierz link Edytor Notatek, gdzie możesz komfortowo przeglądać, edytować, a nawet wydrukować czy udostępnić wszystkie swoje notatki.

Pobieranie Kursów

  • Czy mogę pobrać dostępne Kursy?

    Nie. Nie udostępniamy kursów do pobierania na dysk. Można oglądać je na naszej platformie, wyłącznie online. W ramach abonamentu oglądanie jest ograniczone czasem na który masz wykupiony abonament, w przypadku kursów kupowanych pojedynczo - bez ograniczeń czasowych.

    W poprzedniej wersji dało się pobierać kursy!
    Zgadza się. Niestety, musieliśmy zrezygnować z pobierania kursów w wersji .zip z kilku powodów. Po pierwsze jest to związane z faktem, że nie jesteśmy w stanie poradzić sobie z piraceniem naszych kursów w inny sposób. Codziennie usuwaliśmy nawet kilkaset linków do kursów wstawianych na serwis chomikuj, warezy, sieci P2P. Mamy tego dość. Chcemy skupić się na pracy i dostarczaniu wartości w postaci jak najlepszych kursów a nie na ściganiu piratów, negocjacji z zagranicznymi serwisami torrentów i innymi. Czy w ten sposób kompletnie zablokujemy piracenie naszych kursów? Oczywiście, nie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jak ktoś bardzo chce, może tak czy inaczej jakoś je pobrać. Będzie to jednak trochę bardziej utrudnione. Drugi powód jest jeszcze bardziej istotny. Technicznie, pobieranie kursów do wersji offline jest bardzo trudne. Wymaga osobnych serwerów i algorytmów, które pakują pliki. Niestety, często te mechanizmy nie działają idealnie dla plików, które mają przynajmniej kilka GB i pobrane pliki nie rozpakowują się poprawnie, sprawiają kłopot w obsłudze. Generują też ogromne transfery. A i tak nie jesteśmy w stanie zapewnić w nich odpowiedniej jakości o którą nam chodzi. Kurs do pobrania nie może być większy niż kilka GB i jego jakość nie jest dla nas wówczas zadowalająca. Tymczasem, nowy mechanizm serwowania kursów online w naszym własnym playerze umożliwia nam serwowanie kursów w najlepszej możliwej jakości - 4K i z kosmicznym bitratem, co sprawia że nie da się praktycznie uzyskać lepszej jakości przez Internet. Natomiast kursy w tej jakości potrafią ważyć kilkaset gigabajtów, co praktycznie wyklucza możliwość ich pobrania w postaci zipa. I w końcu, jeszcze jeden kluczowy argument. Serwis, który przygotowaliśmy pozwala na efektywną naukę wyłącznie w ramach mechanizmów, które przygotowaliśmy. Funkcje takie jak ścieżki, zespoły, notatki, a nawet dostęp do źródeł, nie jest możliwy w ramach playera offline. Nie jesteśmy też w stanie śledzić Twoich postępów a co za tym idzie rekomendować materiałów, pomagać w nauce, przyznawać Odznak czy Certyfikatów. Ogólnie… nic nie działa wówczas jak trzeba. Mam nadzieję, że te wszystkie argumenty pozwolą Ci zrozumieć lepiej naszą decyzję! Dziękujemy :)

  • Gdzie znajdują się stare kursy, które zniknęły ze strony?

    Staramy się, aby materiały na eduweb.pl były jak najbardziej aktualne. W rezultacie na ogół nie trzymamy materiałów starszych niż 2-3 lata. Jeśli kupiłeś kiedyś materiał i teraz chciałbyś uzyskać do niego dostęp, wszystkie tego typu kursy zgromadziliśmy dla Ciebie w jednym miejscu. Możesz dostać się do niego z pomocą linku na samym dole strony Kupione Kursy i Warsztaty -> Przejdź do Złomowiska (niektórzy nazywają je też domem spokojnej starości)

  • Czy są ograniczenia ilościowe i czasowe w dostępie do materiałów?

    Jeśli masz wykupiony pojedynczy materiał - nie ma takich ograniczeń. Co jakiś czas ściągamy najstarsze kursy ze strony, ale tak czy inaczej składujemy je w ich domu spokojnej starości, skąd możesz je pobrać (w sekcji Profilu “Kupione Kursy i Warsztaty” na samym dole). Jeśli korzystasz z abonamentu, nie masz możliwości pobierania kursów i dostęp jest ograniczony do czasu subskrypcji.

Korzystanie ze źródeł

  • Jak pobrać źródła do kursu?

    W Playerze przejdź do zakładki “źródła” z której będziesz mógł pobrać wszystkie źródła do kursu spakowane w .zip. Prawie wszystkie kursy mają źródła, jednak zdarzają się też takie, które ich nie potrzebują i wówczas źródła nie są dostępne. Źródła do nowszych kursów z programowania można także pobrać z repozytorium GitHub co też jest opisane w zakładce źródła bezpośrednio w Playerze.

  • Źródła na GitHub

    Niektóre nowsze kursy programowania mają dostępne źródła w postaci repozytorium na GitHub. Przygotowaliśmy specjalną lekcję, która pokazuje jak je najlepiej skonfigurować. Dzięki temu będziesz miał na bieżąco dostęp do każdej początkowej i końcowej wersji plików z wybranych przez autora lekcji.

  • Fragmenty kodu w Kursie

    Nowsze kursy programowania posiadają fragmenty kodu przypisane do konkretnego fragmentu w czasie wideo - snippety. Po wciśnięciu spacji czyli zatrzymaniu odtwarzania, taki kawałek kodu jest wyświetlany w okienku Playera i masz możliwość skopiowania go. Jest to przydatne zwłaszcza wtedy, gdy chcesz szybko skopiować treści z kursu i poeksperymentować samodzielnie, a niekiedy w ten sposób autorzy rozszerzają kursy o dodatkowe snippety i przydatne skrawki kodu. Pokazywanie fragmentów można wyłączyć po zapauzowaniu wideo - opcja znajduje się w prawym dolnym rogu playera i jest oznaczona “Nie pokazuj Snippetów podczas pauzy”.

  • Transkrypty

    Niektóre kursy posiadają transkrypt, czyli zapis tego, co mówi autor, który możesz wyświetlić bezpośrednio na wideo (ikonka CC w Playerze), jest on też dostępny w zakładce Transkrypt pod wideo. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy. Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie. Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

Bądź na bieżąco! Zasubskrybuj nasz newsletter.

Programowanie cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Wszystko dlatego, ze programisci widziani sa jako osoby dobrze zarabiajace, czesto takze na samozatrudnieniu.

Wybierz choć jedną kategorię

  • Grafika, Motion i 3D
  • Full-stack i Programowanie
  • Foto, Audio i Wideo
  • Biznes i Automatyzacje
  • UI, UX i Webdesign

Wpisz poprawny adres email