Masz już konto? Zaloguj się
  • Opis
  • Transkrypt
  • QA

Wprowadzenie

Sciezka nowoczesnego front-end Developera

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Źródła
  • Lekcje
  • Notatki
  • Asystent
  • Informacje
  • Lekcje

Ścieżka: Front-end Developer z UX

  • Certyfikat w ramach Ścieżki

  • Dostęp z urządzeń przenośnych

  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp do kursu

Wprowadzenie

4:55

Dlaczego UX jest ważny

7:09

Jak nie robić aplikacji

7:39

Co decyduje o sukcesie aplikacji

13:58

Ile kosztuje aplikacja mobilna

8:13

Kiedy nie tworzyć aplikacji

17:00

Od czego zacząć projektowanie

5:19

Zanim zaczniesz projektowanie

Badania potrzeb grupy docelowej

9:40

Definiowanie zakresu funkcjonalnego cz. 1

5:18

Definiowanie zakresu funkcjonalnego cz. 2

5:04

Opis aplikacji

10:14

User flow

5:31

Czas

8:28

Case Study - Warta mobile

5:43

Elementy projektu

Onboarding

10:20

Kluczowa funkcja

7:25

Rodzaje nawigacji

9:59

Hamburger w nawigacji

9:16

Trendy w nawigacji

7:37

Case study - stwórz własną nawigacje

7:22

Dodatkowe funkcjonalności

Gesty

6:28

Motion design

6:14

Sound design

5:29

Przekazywanie danych

Wprowadzanie danych

13:45

Dobre i złe praktyki

5:32

Wytyczne przy wprowadzaniu danych

6:29

Notyfikacje

13:39

Kontekst

14:26

User Interface

GUI - Material Design

8:02

GUI - Windows Phone

4:22

GUI w iOS

3:56

Porównanie GUI

3:24

Co nie zależy od projektanta

8:45

CUI

8:58

Wytyczne dla CUI

7:40

Podsumowanie

Zakończenie

1:22