Google Ads

Wprowadzenie do PLA

Masz już konto? Zaloguj się
  • Opis
  • Transkrypt
  • QA

Wprowadzenie

W tej ścieżce poznasz działanie największego na świecie systemu reklamowego, jakim jest platforma Google Ads – znana wcześniej jako AdWords i AdSense. W tej ścieżce nauczysz się tworzyć kampanie reklamowe w systemie Google, które później będą wyświetlały się na najpopularniejszych stronach internetowych. To wszystko będzie mogło zostać zautomatyzowane z poziomu panelu administracyjnego i nie będzie wymagało oddzielnego kontaktu z administratorami konkretnych witryn, na których chciałbyś umieścić swoje reklamy. Porozmawiamy też o zaletach i specyfice sieci reklamowej Google, która wykracza poza zwykłe reklamy displayowe dawnego systemu AdSense – pozwoli to na wykupienie reklam bezpośrednio w wyszukiwarce Google, ale również w całej platformie YouTube oraz aplikacjach dostępnych na system Android.

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Źródła
  • Lekcje
  • Notatki
  • Asystent
  • Informacje
  • Lekcje

Ścieżka: Google Ads

  • Certyfikat w ramach Ścieżki

  • Dostęp z urządzeń przenośnych

  • Licencje dla firm i szkół

Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce

Wprowadzenie do PLA

2:41

Zakładanie Konta Merchant Center

3:04

Łączenie Konta Merchant Center i AdWords

3:00

Specyfikacja Feedu

13:43

Tworzenie Pliku Produktowego

10:22

Manualne Tworzenie Pliku Produktowego

18:58

Dodawanie Pliku Produktowego do Konta

3:56

Konfigurowanie Kampanii PLA

9:17