Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics

W tym kursie dowiesz się, jak wdrożyć analitykę swojej strony, czy sklepu internetowego na przykładzie Google Analytics 4, aby podejmować lepsze, oparte na danych decyzje biznesowe

54 lekcji

5h 40min

Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics - w Praktyce

Prowadzisz biznes online? Masz sklep internetowy, a może traktujesz swoją stronę internetową jako jeden z kanałów sprzedaży? Jeżeli nie korzystasz z odpowiednio zaplanowanej i wdrożonej analityki www, to miej świadomość, że niepotrzebnie “zostawiasz pieniądze na stole”. W tym kursie dowiesz się, jak wdrożyć analitykę swojej strony, czy sklepu internetowego na przykładzie Google Analytics 4, aby podejmować lepsze, oparte na danych decyzje biznesowe. Dzięki wiedzy wyniesionej z tego kursu będziesz mógł podnieść swoje wyniki sprzedażowe i zrozumieć swoich klientów. Z tym kursem odkryjesz, jak analiza danych może zmienić Twój biznes. Poznasz tajniki analityki www oraz Google Analytics 4. W 3 tygodnie opanujesz analizę danych i przekształcisz swoje podejście do biznesu online.

Czy wiesz, jak niektóre firmy osiągają sukces w świecie online, a inne pozostają w tyle? Klucz leży w danych. Odpowiednia analiza danych to fundament mądrych decyzji biznesowych. To działanie na podstawie twardych faktów, czyli podejście "data-driven". Działanie na tzw. “czuja” lub “wydaje mi się”, było modne 20-30 lat temu, teraz świadomie możesz podejmować decyzje o działaniu.Odpowiednia analityka www, w szczególności Google Analytics:zbiera dane o witrynie i aplikacji, aby umożliwiać lepsze poznawanie ścieżki klienta; używa danych opartych na zdarzeniach, a nie na sesjach; zawierać ustawienia prywatności, np. pomiar bez użycia plików cookie, oraz modelowanie zachowań i konwersji; obejmuje funkcje prognostyczne, które podpowiadają zalecane działania bez użycia skomplikowanych modeli; integruje się bezpośrednio z platformami medialnymi, aby pomagać w zachęcaniu użytkowników do działania w witrynie lub aplikacji. Podczas tego Kursu dowiesz się, jak działa analityka www w oparciu o Google Analytics 4 oraz zrozumiesz, jak Ty możesz wykorzystać GA4 i dane, aby napędzać swój biznes.W ramach Kursu poznasz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie wykorzystać potencjał GA4 w rozwijaniu Twojego biznesu w świecie online.Ten kurs zapewne różni się od innych, które mogłeś spotkać w sieci. Skupiamy się na kluczowych aspektach GA4, stosując zasadę Pareto, chcąc zapewnić maksymalną wartość przy minimalnej inwestycji czasowej.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli przynajmniej jeden z poniższych punktów opisuje Ciebie, to sygnał, że warto dołączyć do tego kursu:

Czego się nauczysz?

  • Materiały do stworzenia wstępnej strategii analitycznej dla Twojego biznesu

  • Praktyczne porady dotyczące GA4

  • Wprowadzenie do Google Tag Manager

  • Wprowadzenie do tworzenia zaawansowanych raportów i korzystania z Google Lookup

  • Checklistę wdrożeniową

  • Dodatkowe materiały dla bardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych, które możesz wdrożyć sam lub z Twoim programistą

Zawartość

Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics

15 rozdziały 54 lekcji 5h 40min

  • Rozpoczynamy pracę z GA4

    19min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    4min

    Założenie konta

    2min

    Instalacja GTM

    3min

    Instalacja GA4

    9min

  • Konfiguracja GA4

    37min

    Debugowanie - pluginy

    6min

    Debugowanie - przykłady

    4min

    Konfiguracja - google signals

    1min

    Konfiguracja - przechowywanie danych

    1min

    Konfiguracja - strumień danych - 1

    5min

    Konfiguracja - strumień danych - 2

    1min

    Konfiguracja - strumień danych - 3

    2min

    Konfiguracja - strumień danych - 4

    5min

    Konfiguracja - strumień danych - 5

    3min

    Konfiguracja - strumień danych - 6

    6min

    Konfiguracja - połączenie systemów

    4min

  • O co w tym chodzi

    12min

    Interfejs GA4

    3min

    Użytkownicy - sesja

    4min

    Wymiary i eventy

    6min

  • Co daje analityka www

    28min

    Cele biznesowe - co mierzyć

    8min

    Utm builder

    20min

  • Zaczynamy działać

    36min

    Sandbox

    6min

    Zdarzenie

    10min

    Praktyka zdarzenia

    8min

    Ecommerce

    9min

    Konto demo

    3min

  • Podstawowe raporty

    43min

    Podstawowe raporty

    10min

    SEE - pozyskiwanie

    12min

    THINK - zaangażowanie

    8min

    GO - zakupy

    10min

    CARE - utrzymanie

    4min

  • Search Console i Users

    17min

    Search console

    7min

    Users - technologie

    9min

  • Modyfikacja raportów

    30min

    Modyfikacja raportów

    11min

    Eksploracja

    9min

    Swobodny

    11min

  • Funnel Path Kohort

    17min

    Funnel

    7min

    Path

    4min

    Kohort

    6min

  • Atrybucja

    21min

    Pozostałe

    3min

    Reklama atrybucja

    12min

    Rekomendacje oraz analiza automatyczna

    6min

  • Omówienie eventów zaawansowanych

    19min

    Wstęp do modułu 3

    1min

    Zdarzenia - timer

    1min

    Zdarzenia - scroll

    12min

    Zdarzenia - linki wychodzące

    5min

  • Wymiary niestandardowe

    14min

    Wymiary niestandardowe

    14min

  • Dodatkowe raporty

    19min

    Google organiczny

    4min

    Ruch facebook

    3min

    Transakcje ID

    5min

    Strony wyjścia

    6min

  • Grupowanie - domyślne

    12min

    Grupowanie kanałów

    7min

    Grupy odbiorców

    4min

  • Big query i Looker studio

    16min

    Big query

    6min

    Looker

    10min

Autor kursu

Marcin Łukiańczyk

Średnia ocen autora: 5

Bio
🚀 Przez ponad 20 lat zdobywałem praktyczne doświadczenie w tworzeniu dedykowanych rozwiązań programistycznych (B2C / B2B). Moje kluczowe umiejętności: 📊 Analityka 💻 Programowanie 🤖 Automatyzacja 🧠 Sztuczna Inteligencja 📧 E-mail marketing 🗣️ Doświadczony mówca 💡 Rozwiązywanie problemów Te umiejętności wykorzystuję w moich własnych firmach i projektach, które tworzę i rozwijam: 📚 UpolujEbooka.pl - porównywarka cen e-booków 🩺 PakietyMedyczne.pl - LuxMed - Prywatna opieka medyczna
Inne kursy tego autora
Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics

Kurs Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics

  • 54 lekcji wideo

  • 5h 40min materiału

  • Ostatnia rewizja 17.02.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics

  • 54 lekcji wideo

  • 5h 40min materiału

  • Ostatnia rewizja 17.02.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych