Kurs Reklama na Facebooku
Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!
54 lekcji
7h 34min
5 (3 oceny)
Reklama na Facebooku - od Podstaw
Realizuj skuteczne kampanie
Po zapoznaniu się z kursem zdobędziesz umiejętność planowania kampanii – określenia właściwego celu i kierunku działań. Zaplanujesz skuteczną strategię, która pozwoli Ci zrealizować mierzalne cele biznesowe z pomocą reklamy na Facebooku. Odpowiednio dobierzesz wszystkie elementy składające się za sukces kampanii. Nauczysz się metod optymalizacji wyników tak by móc dalej poprawiać efektywność i ograniczać koszty – tym samym rozwijając promowany biznes.
Docieraj do właściwych użytkowników
Facebook daje możliwość reklamodawcom szczegółowe doboru finalnych odbiorców reklamy. To właśnie ten element systemu reklamowego Facebooka pozwala na osiąganie wymiernych sukcesów przy bardzo niskich nakładach. Dzięki kursowi dobierzesz odpowiednie grupy docelowe w taki sposób, aby Twoje reklamy trafiały do osób, na których Ci zależy – osób zainteresowanych Twoją ofertą. Nowe umiejętności pozwolą Ci skierować komunikat do odpowiednich osób na podstawie lokalizacji, zainteresowań, stylu życia, demografii i wielu innych czynników.
Dobierz odpowiedni komunikat reklamowy
W kolejnej części kursu dowiesz się, jak tworzyć skuteczne materiały reklamowe przyciągające uwagę Twoich przyszłych klientów. Poznasz zasady tworzenia takich materiałów oraz metody bezkosztowego ich testowania przed zainwestowaniem większych budżetów. Poznasz zasady tworzenia tego typu materiałów oraz szereg wskazówek popartych przykładami z prawdziwych kampanii realizowanych na Facebooku.
Rozliczenie i optymalizacja kampanii
Dowiesz się jak efektywnie wydawać pieniądze na kampanie, by uzyskiwać jak najlepsze wyniki przy najniższych kosztach. Dowiesz się jak ustalać budżety, jak nimi efektywnie zarządzać i jak optymalizować rozkład budżetu w tracie trwania kampanii by dalej obniżać koszty. Zapoznasz się z raportowaniem dostępnym na Facebooku i zaczniesz szczegółowo analizować dane ze względu na pomniejsze segmenty odbiorców, umiejscowienie reklamy i szereg innych zmiennych. W ten sposób nauczysz się wyciągać wnioski na bazie danych z własnych kampanii i podejmować skuteczne decyzje optymalizacyjne.
Analityka i Pixel Facebooka
Zapoznasz się zaawansowanymi rozwiązaniami oferowanymi przez Facebooka. Dowiesz się jak zaimplementować Pixel Facebooka na swojej stronie i nauczysz się wykorzystywać szereg korzyści wynikający z tego wdrożenia – przede wszystkim możliwość optymalizacji kampanii pod dowolnie obrane konwersje oraz tworzenie grup remarketingowych. Poznasz metody pozwalające tworzyć i kontrolować zaawansowane ścieżki konwersji i tworzyć dopasowane do potrzeb Twojego biznesu lejki sprzedażowe.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla każdej osoby zainteresowanej zagadnieniem reklamy internetowej. Nagrany jest z myślą o tych osobach, które dopiero chcą założyć swoje pierwsze kampanie i wolą usystematyzować swoją wiedzę i uniknąć szeregu potencjalnych błędów. Kurs przeznaczony jest także dla osób pośrednio związanych z reklamą na Facebooku czyli dla grafików, tworzących materiały reklamowe, specjalistów PR i Social Media zarządzających fanpage swoich klientów, dla przedsiębiorców i startupów pragnących wykorzystać Facebooka do promocji swoich biznesów i pozyskiwania nowych klientów. Wszystkie powyżej wymienione osoby znajdą w tym kursie konkterny zasób wiedzy i inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii na Facebooku.
Czego się nauczysz?
-
Planowanie efektywnych dzialan na Facebooku
-
Dobieranie grup docelowych
-
Tworzenie skutecznych materialów reklamowych
-
Rozliczanie kampanii na Facebooku
-
Analiza kampanii reklamowych
-
Optymalizacja dzialan i poprawianie wyników
-
Tworzenie grup remarketingowych
-
I wiele, wiele wiecej!
Zawartość
Reklama na Facebooku
9 rozdziały 54 lekcji 7h 34min
-
Wstęp do kursu
34min
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
11min
Grupa docelowa i optymalizacja fanpage
8min
Digital Customer Journey
5min
-
Ustawiamy kampanię
24min
Scenariusz i cel kampanii
9min
Lajki, szery i komentarze
10min
Panel reklamowy i struktura kampanii
4min
-
Placementy i Formaty
1h 56min
Umiejscowienie reklamy
15min
Format reklamy
10min
Podstawowe i funkcjonalne formaty reklamowe
14min
Local Awareness
5min
Wykorzystaj potęgę materiałów video
12min
Slideshow
11min
Pozyskuj kontakty z pomocą Lead Ads
7min
Zasady oraz Best Practice tworzenia materiałów reklamowych
21min
Jak dobierać materiały reklamowe?
12min
Gdzie kierować ruch?
6min
Podsumowanie formatów
3min
-
Tworzenie grupy docelowej
36min
Persona
8min
Geotargetowanie
6min
Demografia
3min
Kategorie i zainteresowania
7min
Połączenia
3min
Zaawansowane metody targetowania
6min
Podsumowanie i dobre praktyki
4min
-
Rozliczenie i raportowanie
47min
Rodzaje rozliczeń
4min
Zaawansowane opcje rozliczenia reklamy
7min
Raportowanie i podstawowy sposób optymalizacji kampanii
12min
Raportowanie wyników – kluczowe statystyki
9min
Płatności
5min
-
Zaawansowane
47min
Facebook Pixel
7min
Tworzenie zaawansowanych grup odbiorców
8min
Testy – jak to robić?
8min
Wydłużanie ścieżki konwersji
10min
Facebook w szerszym kontekście
7min
Analiza reklamy na Facebooku z pomocą Google Analytics
4min
Power Editor
3min
-
Case Study
1h 19min
Zakładamy Fanpage
7min
Menedżer firmy
6min
Implementacja Piksela Facebooka
7min
Konwersje – ustawienie w panelu i optymalizacja
8min
Remarketing – pomysł i realizacja
9min
Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 1
29min
Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 2
13min
-
Strategie działań na Facebooku
58min
Strategie działań reklamowych
7min
Produkcja, sprzedaż offline
10min
Biznes lokalny
8min
Pozyskiwanie leadów
7min
B2B
11min
Sklep Online
15min
-
Zakończenie
13min
Strona docelowa
11min
Podsumowanie
2min
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
Pomimo że minęło już 4 lata od powstania kursu i wiele rzeczy zmieniło się w samym Facebooku, kurs nadal bardzo rzeczowy, dający mega pogląd na temat reklamy na FB dla mnie REWELACJA
Mariusz Kondratowicz
21 marca 2021
Dużo rzeczy nieaktualnych, na dodatek oglądanie na prędkości razy dwa wydaje się być ciągle powolne i nużące. Przeleciałem na tą chwilę 3 rozdziały, ale poddaje się. Za dużo teorii, za mało praktyki. Dotychczas miałem korzystać z dwóch innych kursów konkurencji i muszę przyznać, że wypadły dużo lepiej.
Kamil Pawłowski
24 września 2021
Kurs mógłby zostać zaaktualizowany. Panel wyglądą zdecydowanie inaczej. Ale ogólnie fajny.
Przemysław Szliep
16 października 2021
Kurs Reklama na Facebooku
-
54 lekcji wideo
-
7h 34min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.
Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Reklama na Facebooku
-
54 lekcji wideo
-
7h 34min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Google Analytics 4
Damian Rams
Budowanie Marki Osobistej
Chris KY
Marketing Automation
Mike Korba
Prowadzenie Kanału YouTube
Klaudia Ekert
Skuteczne CV Programisty
Paweł Dobrzański
Budowanie wizerunku i marki osobistej
Monika Czaplicka