Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Skuteczne Kreacje Reklamowe

Kampanie reklamowe online i w Social Media są stałym wsparcie wielu biznesów w sieci i e-commerców

37 lekcji

5h 2min

Skuteczne Kreacje Reklamowe - z Wykorzystaniem AI

Kampanie reklamowe online i w Social Media są stałym wsparcie wielu biznesów w sieci i e-commerców. Tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem komunikacji wizualnej to odrębna dziedzina projektowania graficznego, która wymaga wiele kreatywności, co wpływa na „klikalność” reklam. Agencje reklamowe są w tym zagadnieniu bardzo wymagające, więc co jeśli zostanie zlecone nam stworzenie takiego reklamowego klucza wizualnego od zera? To trudne i wymagające zadania. Jednak dziś mamy wsparcie sztucznej inteligencji, która jak dobrze wiemy, może podsunąć nam ciekawe rozwiązania startowe, ale również z pomocą AI, możemy tworzyć assety, do dalszej obróbki i montażu w takich aplikacjach jak Adobe Illustrator, czy Adobe Photoshop.

Rozdział pierwszy - Projekt na rozgrzewkę

Startujemy od razu z praktyką. Teorie w tym kursie ograniczamy do minimum. Na wstępie zajmujemy się wprowadzeniem do projektu, omówieniem briefu i opracowaniem wstępnych koncepcji. Pomoże nam w tym ChatGPT, któremu przekażemy nasze wytyczne. Następnie odpalimy Photoshopa oraz Midjourney w najnowszej szóstej wersji, aby wygenerować potrzebne materiały do dalszej pracy, a następnie zbudować profesjonalną kompozycję testując ją na różnych formatach.

Rozdział drugi - profesjonalny projekt kampanii sprzedażowej

W drugim projekcie wykorzystamy sporo zaawansowanych technik pracy z Photoshopem, takich jak metody wyostrzenia, maskowanie, profesjonalne selekcje, i wiele więcej. Ponadto skorzystamy z wbudowanego Generative Fill od Adobe Firefly w celu dobudowywania kadrów czy elementów. Będziemy generować materiały w Midjourney i Dell-E, przerzucając je i modyfikując na potrzeby naszych kreacji. Czynnik ludzki jest mimo wszystko najważniejszy w kreacji, dlatego w tym rozdziale, bez kompromisów pokażę Ci jak budować profesjonalne motywy i klucze wizualne do dużych kampanii online, abyś mógł rozwinąć swój warsztat o profesjonalne techniki pracy z ulubionymi narzędziami wspierając je Sztuczną inteligencją.

Rozdział trzeci - Kampania produktowa i zaawansowany prompting

Narzędzia takie jak Figma są dzisiaj standardem. Agencje reklamowe lubią mieć wgląd w proces projektowy i brać w nim udział. Nie ma na rynku lepszego narzędzia do wspólnej kolaboracji nad projektem i podglądu na żywo wszystkich operacji osób pracujących nad daną kreacją. Ponadto tworzenie komponentów ułatwia dopasowanie formatek do naszych potrzeb dzięki podmianie kolorystki i czy tekstów na wszystkich rozmiarach jednocześnie. Dlatego w tym kursie będziemy dużo pracować z Figmą. Najpierw jednak będziemy musieli stworzyć potężny i skuteczny klucz wizualny, który pomoże sprzedać produkt jakim będzie kurs online. Zbudujemy wymagającą kreacje bazując na profesjonalnych prometach, analizie projektu z chatem GPT i naszych własnych umiejętnościach. Z Photoshopa wyeksportujemy zasoby składające się na nasz KV, a w Figmie zbudujemy z nich ogromną bibliotekę materiałów i formatek do reklam.

Dla kogo jest ten kurs?

Materiał Szkoleniowy został stworzony, dla projektantów graficznych pracujących już w zawodzie. Jest również przeznaczony dla artystów, którzy już pracowali z narzędziami AI, ale chcieliby wycisnąć maksimum z tego co oferują łącząc je ze swoimi własnymi umiejętnościami. Po ukończeniu materiału będziesz tworzył na jeszcze wyższym poziomie, a wiedza jaką zdobędziesz pozwoli Ci szybciej dowozić skuteczne kreacje reklamowe w profesjonalnej formie. Sztuczna inteligencja jak zawsze da Ci ogromny boost dla Twojej kreatywności i skróci czas pracy.

Czego się nauczysz?

  • Walidacja pomysłów z ChatGPT

  • Wstępne szkice

  • Tworzenie zasobów w Midjourney 6.0

  • Układ kompozycji w Photoshop

  • Wyostrzanie i maskowanie

  • Praca z kolorem i warstwami

  • Adobe Firefly i Generative Fill

  • Praca z fotografią w Midjourney

  • Praca z Fotografią w Photoshop

  • Profesjonalne o warstwach i nazewnictwie

  • Typografia projektu

  • Mem jako skuteczna reklama

  • Eksport materiałów do Figmy

  • Obszerna biblioteka formatek w Figmie

  • Komponenty i przygotowanie dla agencji

Zawartość

Skuteczne Kreacje Reklamowe

3 rozdziały 37 lekcji 5h 2min

  • Rozdział pierwszy

    1h 59min

    Witaj w kursie

    Podgląd lekcji

    3min

    Strona Midjourney Alpha

    4min

    Midjourney Bot

    4min

    Wprowadzenie w pierwszy projekt

    5min

    Próba stworzenia koncepcji

    10min

    Wstępne pomysły z ChatGPT

    9min

    Pierwsze assety z Midjourney

    14min

    Montowanie assetów

    6min

    Adjusty w Photoshop

    11min

    Detale

    9min

    Maski i jeszcze raz Maski

    10min

    Symbole wektorowe

    6min

    Wyostrzanie

    5min

    Praca z generatywną fotografią

    15min

    Docelowe formatki

    10min

  • Rozdział drugi

    1h 38min

    Wprowadzenie do drugiego projektu

    9min

    Rozbudowany prompt w Midjourney

    19min

    Modyfikacje i iteracje

    4min

    Generowanie pyłu i kurzu

    14min

    Refine Edges w Photoshop

    6min

    Adjusty na smart objectach

    12min

    Puppet Warp w Photoshop

    12min

    Assety do Figmy

    8min

    Typografia

    5min

    Komponenty i formatki

    9min

  • Rozdział trzeci

    1h 26min

    Wprowadzenie do trzeciego projektu

    4min

    Analiza koncepcji z Chatem GPT

    4min

    Parametr style refrence

    8min

    Zaawansowana praca z fotografią w Midjoureny

    18min

    Montowanie assetów w kompozycję

    9min

    Korekta kolorów w Photoshop

    6min

    Efekty glow i gotowy KV

    5min

    Export biblioteki assetów

    3min

    Tworzenie bibliotek w Figmie

    6min

    Rozbudowany zestaw formatek

    14min

    Finalizacja projektu

    3min

    Zakończenie

    4min

Autor kursu

Michał Wedlechowicz

Średnia ocen autora: 5

Bio
Michał Wedlechowicz - projektant graficzny - urodził się w 1989 r. Na co dzień pracuje w firmie produkującej opakowania i zajmuje się opracowywaniem artworków i nadruków dla opakowań z branży FMCG (głównie art. spożywcze). Jego pasja i zamiłowanie do grafiki nie kończy się jednak tylko na opakowaniach. Michał, po godzinach pracy projektuje materiały promocyjne dla własnych klientów, które możecie obejrzeć w serwisie Behance pod adresem https://www.behance.net/MichalWedlechowicz
Inne kursy tego autora
Skuteczne Kreacje Reklamowe Dall-E i ChatGPT AI dla Designera Tworzenie Kolekcji NFT Tworzenie Trójwymiarowej Kolekcji NFT

Kurs Skuteczne Kreacje Reklamowe

  • 37 lekcji wideo

  • 5h 2min materiału

  • Ostatnia rewizja 09.03.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Mogę polecić kursy z eduweb.pl osobom, które myślą o przekwalifikowaniu się z dotychczasowej branży i chcą uczyć się z uporządkowanych źródeł, w wybranym przez siebie czasie, no i przede wszystkim - w praktyce, a nie w teorii.

Robert Harężlak

Art Director, Graphic Designer

Zacznij naukę w Skuteczne Kreacje Reklamowe

  • 37 lekcji wideo

  • 5h 2min materiału

  • Ostatnia rewizja 09.03.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych