Facebook Ads

Facebook Pixel

Masz już konto? Zaloguj się
  • Opis
  • Transkrypt
  • QA

Wprowadzenie

W tej ścieżce poznasz cały system reklamowy oferowany przez Facebooka – będącego wciąż najpopularniejszą i największą platformą społecznościową na świecie, używaną każdego dnia przez miliardy użytkowników. Facebook oferuje ogromne możliwości precyzyjnego targetowania reklam do określonych grup docelowych. Zaprezentujemy możliwości oferowane przez systemy Facebooka i porozmawiamy o tym, jak tworzyć takie grupy docelowe. Opowiemy Ci o pomyślnych kampaniach, z których czerpać będziemy inspiracje i wyciągniemy wnioski przydatne przy tworzeniu własnych reklam. Dowiesz się również, jak można zwielokrotnić możliwości tego systemu przez zewnętrzne narzędzia korzystające z Facebook API, które pozwalają na jeszcze więcej niż oficjalny Menedżer Reklam. Pokażemy Ci korzyści, jakie płyną z wykorzystania tego systemu i pomożemy zoptymalizować kampanie w taki sposób, by były lukratywne.

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Źródła
  • Lekcje
  • Notatki
  • Asystent
  • Informacje
  • Lekcje

Ścieżka: Facebook Ads

  • Certyfikat w ramach Ścieżki

  • Dostęp z urządzeń przenośnych

  • Licencje dla firm i szkół

Zaawansowane

Facebook Pixel

6:50

Tworzenie zaawansowanych grup odbiorców

7:53

Testy – jak to robić?

7:31

Wydłużanie ścieżki konwersji

10:18

Facebook w szerszym kontekście

7:29

Analiza reklamy na Facebooku z pomocą Google Analytics

3:52

Power Editor

3:29